Woningpresentatie
Onze woningpresentatie is inhoudelijk, begeerlijk en gedetailleerd. Vanuit het perspectief van de woningzoekende bieden we een volledig inzicht met voldoende aantrekkingskracht om te willen bezichtigen.
Met een strategische publicatie creëren we een groot bereik voor een optimaal resultaat.
Op deze pagina leest u meer informatie over onze woningpresentatie.
Presentatie media
Voor de woningpresentatie worden verschillende beelden ontwikkeld en in verschillende samenstellingen gepubliceerd.
​
-
Volledige presentatie op Adelmar.nl
-
Uitwisseling met makelaars (nationaal)
-
Funda & Jaap publicatie
-
Social media posting
-
Social media campagne
-
Brochure
-
Verkoopbord
-
Buurt mailing
-
Aankoopmakelaar mailing (regionaal)
-
Bezichtiging brochure
Adelmar.nl presentatie
Naast de publicatie op Funda plaatsen we de presentatie ook op adelmar.nl. De publicatie op onze website gaat verder waar Funda stopt met aanvullende informatie en overzichten. Lokaal ingerichte Google Maps-kaarten en buurtimpressies van parken en straten.
Belangstellende hebben de mogelijkheid om direct online een bezichtiging te plannen. Ideaal voor alle belangstellende die buiten kantoortijden zoeken naar een woning.
​
Uitwisseling makelaars (nationaal)
Actieve woningzoekende zoeken vaak met een een zoekopdracht bij een makelaarskantoor. Daarmee hebben zij een voorsprong op mensen die voornamelijk met Funda zoeken. Via het nationale uitwisselingsbestand brengen wij uw woning onder de aandacht bij deze groep. Deze groep krijgt een voorsprong op het publiek dat bijvoorbeeld alleen op Funda zoekt. Gedreven woningzoekende bedienen wij snel en persoonlijk.
Funda & Jaap publicatie
Het grootste publiek bereiken wij met Funda en Jaap.nl. De publicatie op Funda kan aangekleedt worden met verschillende media. Wij zetten de onderdelen slim in voor een maximaal bereik.
Social Media
Facebook is een geschikt kanaal als aanvulling op onze publicatie strategie. We focussen ons op twee groepen hoofzakelijk. De groep personen die de actieve
woningzoekende kan informeren en de passieve woningzoekende.
Deze laatste groep heeft een aankoopbehoefte maar wacht de perfecte woning af op de juiste locatie. Door deze groep in een vroeg stadium te bereiken hebben zij ook de meeste tijd om om zich voor te bereiden, zoals het verkrijgen van financieel inzicht (wat kan ik besteden?). Zo gaan geen potentiële kopers verloren in het verkoopproces. De kwalitatieve publicatie van de woning op onze eigen website is daardoor extra relevant. De interesse die wordt gecreëerd voordat de woning op Funda komt wordt maximaal bediend op adelmar.nl
Met het netwerk van Adelmar Makelaardij bereiken wij al snel 7.000 personen. Met uw eigen netwerk zou dat verdubbeld kunnen worden. Een groep mensen in het vertrouwde netwerk met veelal een lokale binding, een kwalitatief bereik.
Aanvullend plaatsen wij een betaalde advertentiecampagne met tevens een groot bereik, dit keer buiten het netwerk. Per woning stemmen wij strategisch de doelgroep af qua leeftijd, segment en leefomgeving.
Brochure
De klassieke brochure is inmiddels een digitale (PDF) variant die wordt gedeeld via e-mail of website. Onze brochure is slim en overzichtelijk vormgegeven. De brochure bevat hyperlinks en ankers om eenvoudig door het document te navigeren. Daarnaast wordt via links verwezen naar meer informatie en beeldmateriaal op adelmar.nl. Bijvoorbeeld de virtuele tour, alle foto's en informatie over de buurt, eventuele stadsverwarming werking, interactieve Google maps-kaarten met lokale voorzieningen en fotoreportages. Is de brochure uitgeprint? Dan scant u eenvoudig met uw smartphone de QR-code in de brochure.
Verkoopbord
Een traditioneel instrument dat nog steeds effectief is. We plaatsen een verkoopbord bij of aan de woning. Bovendien kunnen kijkers gemakkelijk zien welk huis te komen bezichtigen.
Buurt mailing
De inwoners van uw buurt zijn de beste ambassadeurs van de omgeving. In aanloop van de Funda publicatie informeren wij de buurt dat de woning in de verkoop komt. Voor mensen die willen verhuizen binnen dezelfde buurt of iemand kennen die al een tijd opzoek is.
Aankoopmakelaar mailing
De aankoopmakelaars in de regio informeren wij per e-mail net voordat deze in het uitwisselingsbestand komt. De makelaar kan hierdoor zijn of haar aankooprelatie actief benaderen bij passend aanbod. Handig voor de gevallen dat de woningzoekende zelf even niet alert is.
Bezichtiging brochure
Om de woningzoekende tijdens de bezichtiging te ondersteunen bieden we een bezichtigingsbrochure.
Een document dat de bijzondere kenmerken en eventuele renovatie toelicht. Daarnaast zijn de plattegronden met afmetingen hierin opgenomen.
Tastbare informatie om mee te geven met het eventuele biedingsformulier, gewenste opleveringsdatum en eventuele opmerkingen.
Woning informatie
We schrijven pakkende en informatieve teksten die de nieuwsgierigheid prikkelt. Door onze gedegen woning analyse in de voorbereidingsfase kunnen wij inhoudelijk, volledig en feitelijk communiceren.
Aandacht voor het duurzame aspect, bijzonderheden en de potentie van de woning; belangstellende meenemen in de mogelijkheden van de woning.
Foto presentatie
Een professionele fotopresentatie onderscheidt zich met het eindresultaat zelf. Woningzoekende hebben de voorkeur voor een realistische en volledige reportage van de woning. Met het eerder afgegeven styling advies wordt de woning professioneel gefotografeerd.
Wij werken met moderne en innovatieve technieken voor de perfecte weergave. Tevens werken wij met verschillende hoogtefotografie technieken voor indrukwekkende beelden. Ook realistische 3D ontwerpen om renovatie impressies te tonen behoort tot de mogelijkheden.
Virtuele tour | 360°
Een virtuele tour (360°-graden fotografie) kan via website, Funda en mobiel worden bekeken. Iedere ruimte en buitenplaats kan vanaf het middelpunt rondom worden bekeken. Het is ook mogelijk om met een (kartonnen)
VR-bril echt virtueel door de woning te gaan.
Voor beelden een virtuele tour is opgenomen in onze voorbeeldpresentatie.
Virtuele tour 3d | Matterport
In aanvulling of als upgrade van de virtuele 360° tour kan een Matterport worden opgemaakt.
Een specialist neemt de woning op met een Matterport 3D scanner waarmee een ruimte of omgeving virtueel en interactief gemaakt kan worden.
Een unieke 3D beleving die zich niet makkelijk laat uitleggen, een voorbeeld is opgenomen in onze voorbeeldpresentatie.
Ook leuk is dat een belangstellende door middel van Virtual Reality (VR) en Augmented Reality (AR) eenvoudig door de ruimte heen kan lopen.
Video presentatie
Een video presentatie is een echte toevoeging op de presentatie van de woning. Bewegend beeld moet iets toevoegen op de foto presentatie is onze mening. Video's die de woning tonen en directe buitenomgeving. Een video dat informeert, inspireert en uitnodigt om te komen bezichtigen.
De video wordt gebruikt op Funda, Social media en adelmar.nl.
Drone presentatie
Beelden vanuit de lucht kunnen als foto of video materiaal worden toegevoegd bij de woningpresentatie. Prachtige beelden om uw woningpresentatie eruit te laten springen.
​
In de opstartfase kan worden besloten om deze techniek toe te passen. Bovendien moet onderzocht worden of het is toegestaan op de locatie.
Inmeting | Meetrapport
De inmeting gebeurt vaak op dezelfde dag van de fotografie en video opname. Het is nodig voor het opmaken van het meetrapport met de oppervlakte en afmetingen van de woning. Dit gebeurt volgens de NEN 2580 normering voor behoud van kwaliteitsnormen. Daarnaast worden de plattegronden opgemaakt.
Plattegronden
Een onmisbaar onderdeel van de woningpresentatie zijn de plattegronden. Woningzoekende gebruiken de plattegronden om een woning te leren kennen en de woonfunctionaliteit te bepalen. De plattegronden worden op verschillende plaatsen in de offline en online presentatie opgenomen. Er worden twee type plattegronden opgeleverd.
-
Plattegronden 2D
-
Plattegronden 3D
Artist impression
Een leegstaande woning, gedateerde keuken, badkamer of een zolder die nog voldoende potentie biedt?
Wij geven woningzoekende een impressie van de mogelijkheden. Mensen die moeite hebben om verder dan de huidige situatie te kijken. Met een 'Artist impression' wordt de potentie visueel. In overleg vragen wij offertes op om een inschatting van de kosten te communiceren.
​
Een leegstaande woning inrichten met echte meubels voor een fotoreportage en bezichtigingen behoort ook tot de mogelijkheden. Met de hulp van een styliste plaatsten we meubels en decoratie voor een huiselijke sfeer.
Woningpresentatie met en zonder 'Artist impression'.
Woningpresentatie met en zonder 'Artist impression'.
Woningpresentatie met en zonder 'Artist impression'.
Omgeving informatie
Naast gedetailleerde woninginformatie bieden wij inhoudelijke omgevingsinformatie voor de woningzoekende. Onze website bevat een informatief gedeelte met inhoudelijke en visuele informatie van het werkgebied. Bij iedere verkoopopdracht breiden we onze informatie uit met nieuwe informatie van de betreffende buurt.
Publicatie van de woning
De publicatie van uw woning gaat verder dan het plaatsen van de woning op Funda.nl. Wij publiceren de woning strategisch om een groot publiek te bereiken. Daar vertellen daar graag meer over tijdens een persoonlijk gesprek of bij een waardebepaling op locatie.
Bezichtigingen
Bezichtigingsaanvragen kunnen dankzij onze ruime openingstijden gemakkelijk worden gepland. Direct online plannen van een bezichtiging is ook mogelijk via onze website.
Wij zijn zeer flexibel als het gaat om het plannen van de bezichtigingsmomenten. Ook op korter termijn kunnen wij bezichtigingsaanvragen verzorgen om de beste koper te vinden.
Wij faciliteren favoriete kijkmomenten zoals:
Doordeweeks 08.00 - 13.00 + 13.00 - 18.00 + 18.00 - 20.30
Zaterdag 10.00 - 15.00
​
Bij grote belangstelling proberen wij iedere belangstellende een bezichtigingsmoment te bieden.
Online plannen
Bent u nieuwsgierig en wilt u rechtstreeks contact met de makelaar? Neem contact op of plaats een terugbelverzoek. Wilt u direct een vrijblijvende (bel)afspraak plannen? Dat kan ook via de onderstaande planner.
Vrijblijvende afspraak op locatie
1 uur 30 min.
Voor kennismaking, (inhoudelijke) vragen of aanvragen.
30 min.